Jak to funguje

Jako podnikatel se můžete cítit ztraceni ve financích své firmy. Kde začít? Co řešit nyní a co počká? Zjistíme vaše potřeby, určíme priority a pomůžeme vám získat kontrolu a správný směr.

Každá firma je jiná. Odhalíme potřeby a s citem zrealizujeme řešení

Z vlastních zkušeností víme, že potřeby malých firem a živnostníků jsou specifické a vyžadují komplexní a citlivý přístup. Není to pouze o zpracování účetnictví, odevzdání daní a hlídání faktur. Každá finanční aktivita je úzce provázaná s oboremosobností majitele i historií firmy.

Představa zásahu do finančních procesů může vyvolávat obavy. Proto volíme při realizaci citlivý přístup a konzultujeme každý krok. Upozorníme na výhody i rizika spojená s doporučeným řešením.

Pracujeme odborně a s výsledky

Jsme ekonomové, účetní a byznys specialisté. Spolupracujeme s daňovými poradci a odborníky v oborech souvisejících s podnikáním. Zaměřujeme se na živnostníky a malé firmy. Pomůžeme vám dostat finance pod kontrolu bez nutnosti náročné spolupráce s velkými neosobními institucemi.

Neorientujeme se pouze na zisk, ale i na celkovou práci s ekonomickými a účetními daty, která ušetří váš čas, peníze i starosti. Pomůžeme vám držet krok s náročnými legislativními požadavky v oboru.

Chceme vás poznat, pochopit vaše cíle a motivaci v podnikání. Citlivě s ohledem na průběh vašich denních aktivit nabídnout pružná, nenásilná ale ekonomicky a podnikatelsky správná a přínosná řešení.

Naše práce je posouvat vaše podnikání formou konzultací i přímým zpracováním úkolů. Převádíme účetní a ekonomická data do srozumitelné řeči, kterou pochopíte a kterou společně využijeme ve váš obchodní prospěch.

Pro frustraci podnikatelů máme pochopení

Obava o peníze a návratnost vynaložených investic může být skličující. Podnikatel netuší, zda se s penězi vystačí a zda investice nepřinese dlouhodobou zátěž. K tomu se stará o vedení účetnictví, odvod daní a komunikaci s úřady. Taková kombinace může být demotivující a frustrující zároveň. Hlavně pokud právě začínáte nebo rostete. Proto jsme tady pro vás.

Pomohli jsme již nejednomu z vás. Odhalili jsme přeplatky na dani, zabránili hrozbě nedoplatků DPH, nastavili systémové úspory v nákladech. Podívejte se na naše výsledky.

Podnikejte. Starost s řízením financí přenechte nám

Pomůžeme vám s finančními toky i výběrem typu financování nákupu majetku. Zajistíme vyřízení administrativy včetně hladké komunikace s úřady. Jsme vašim partnerem pro úspěšné podnikání.

Kontaktujte nás. Bezplatně s vámi zkonzultujeme vaší situaci

Proč využívat služeb Ekonoma pro lidi

• Získáte kontrolu nad financemi, protože vás naučíme, jak na ně.
• Vyhnete se sankcím, přeplatkům na daních a chybám v účetnictví.
• Ušetříte mnoho času a finančních prostředků oproti starání se o finance sami.
• Budete znát všechny legislativní povinnosti bez nutnosti studování zákonů a vyhlášek.
• Pohlídáme, aby se práce ve vaší firmě nedělaly opakovaně a šetřily se kapacity.
• Vyřídíme za vás administrativu a komunikaci s úřady.
• Získáte více prostoru na podnikání a vaše zákazníky.

S čím vám pomůžeme

Účetnictví a daňová optimalizace

Zajistíme pro vás vedení účetnictví a daňové evidence. Poradíme, kde najít úspory a zlepšení. Informujeme vás o termínech placení daní a vašich povinnostech. S námi získáte jistotu, že máte účetnictví v pořádku a na žádný termín placení daní nezapomenete.

Aktivity: kontrola současného účetnictví, vedení a úpravy účetnictví, zpracování daňového přiznání, daňová evidence, poradenství a optimalizace, záznamní povinnost DPH a další.

Ekonomické poradenství

Získejte ekonoma pro vaši firmu. Pohlídáme správné nastavení cen, finančních toků i volby financování. Evidujeme a pohlídáme uhrazení pohledávek ve splatnosti. Odhalíme nedostatky ve řízení vašich financí a vzděláme vás o jejich vedení.

Aktivity: pomoc s výběrem vhodného financování majetku, zavádění a konzultace finančního řízení, stanovení správných produktových cen, nastavení finančních toků, evidence a hlídání splatnosti pohledávek a další.

Administrativní činnost

Zpracování standardních provozních a zaměstnaneckých smluv, podnikových směrnic, statistik prodejů, interních přehledů, tabulek nebo obchodních kontaktů. Dokážeme vyřešit i běžnou a nestandardní administrativu.

Aktivity: zastupování na úřadech, vyřízení přihlášek a žádostí na dotace, zpracování přihlášek do veřejných zakázek, podklady pro financování a další.

Potřebujete pomoci pouze s daňovým přiznáním nebo konzultovat vaše finanční řízení?
Služby nabízíme i jednotlivě včetně dílčích aktivit. Domluvte si s námi konzultaci zdarma.

Jak spolupráce probíhá

Spojíme se

Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Vaši zprávu si přečteme a obratem vás budeme kontaktovat zpět. Nečekejte prodlení. Finance nejsou oblastí, kde se vyplatí čekat.

Poznáme se

Pohovoříme si osobně nebo telefonicky o vaší situaci. Zjistíme vaše reálné potřeby. Nastavíme průběh spolupráce a jednotlivé aktivity.

Pustíme se do toho

Poznáme vaši firmu a obor. Rozvrhneme práce a začneme je realizovat. Ve spolupráci s vámi a s citem k dosavadnímu chodu vašeho podnikání.

Dostanete výsledek

Úspory, odhalení nedostatků, zatěžujících a prolínajících se procesů. Rychle odhalíme, kde jsou chyby a společně je napravíme.

Zní to dobře? Pojďme si popovídat o vaší situaci. První konzultace je zdarma.